torsdag 13. januar 2011

Utfordringar

Eg har sete på vekkerklokka no 'tidleg' dei siste dagane no i den meining å skaffe meg ei ordentleg døgnrytme. No må det seiast at klokka 9 i grunn ikkje er noko tidleg, men når ein først har tilvent seg den luksus å kunne sove lenger enn det, i fleire månader, så er det vanskeleg å skulle få kroppen til å tru noko anna. For når eg likegodt kan sove lenger, ja då set eg berre på slumring, og til slutt slår eg av vekkerklokka og søv to timar meir enn tenkt. Så der har eg ei utfordring, å ordne døgnrytma.

Frå tysdag av så blir det å stå opp 'tidleg' minst fem gongar i veka. Og kanskje meir, om eg får meg ein helgejobb, så det er vel berre å bite i det sure eplet (som eigentlig ikkje er surt, det er jo ein bra ting, heilt sant). Men eg trur først eg må skaffe meg ein taktikk. Det beste er kanskje å legge meg tidleg, men det ser ut til å vere vanskeleg det også. Så, eg møter verkeleg ein reel utfordring no. Men detta skal eg klare. I morgon har eg som mål å stå opp ca når vekkerklokka ringe, klokka ni. Så skal eg starte med ein god og sunn frukost med te, og deretter trene yoga. For eg har tatt fram yogaboka mi og har tenkt til å starte å trene det igjen. Yoga er nemmelig ein herleg måte å starte dagen på.

Så var det ei langt anna type utfordring, nemmelig ein 30-dagers bloggutfordring. Dette går ut på å skrive blogginnlegg frå lista nedanfor. Detta trur eg både kan bli kjekt og spennande, så eg gledar meg til å ta til på denne utfordringa i morgon. Lista er inspirert frå Åshild som har henta lista frå Synne. Dersom du skulle få lyst til å gjere det same så er det fint om du seier i frå i kommentarfeltet til Synne og linkar til ho sjølv i eit blogginnlegg.

30 dagars utfordring som følgjer:

1. 15 spennende og fine fakta om deg + et bilde.
2. En ting du har kjempelyst på akkurat nå.
3. 5 ting som får deg til å le
4. 10 Ting som er superfint hos det motsatte kjønn.
5. Yndlingssangen din for tiden.
6. 10 ting du vil gjøre før du dør.
7. 5 ting du elsket da du var yngre.
8. Et outfitbilde.
9. 10 artige/fine ting i huset/leiligheten din.
10. En situasjon du kunne tenke deg å være i om 5 år.
11. Et bilde av utsikten fra valgfritt vindu i huset/leiligheten din.
12. En spennende/artig historie.
13. 10 ting du virkelig setter pris på.
14. 5 ting som er bra med livet ditt akkurat nå.
15. En rar/fin drøm du har hatt.
16. 5 ting du ønsker deg til jul.
17. Oversikt over hva du har i veska.
18. Noe som rører deg.
19. En oppskrift på noe godt.
20. 5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.
21. En bok som har betydd mye for deg.
22. Favorittproduktene dine (hår, sminke, hygiene osv)
23. 5 dyr du kunne tenke deg å ha (trenger ikke være tradisjonelle husdyr)
24. 10 fine blogger.
25. Et bilde hvor du er kjempekjempeglad/smiler
26. Forklar hvordan det kjennes for deg å være forelsket.
27. 5 steder som er fine å være på.
28. En måte du kunne tenke deg å tilbringe påskeferien på.
29. Noen du savner.
30. Noe som kommer rett fra hjertet, i form av tekst/bilde/video/tegning/kombinert.

Dette blir spennande, og eg gler meg til i morgon slik at eg kan starte! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...