onsdag 12. januar 2011

Boller i ovnen...



..men ei gravid. Nei, for det er nok heimelaga kanelbollar som snart skal stå i steikeovnen. Ladegårdsgt. 31a har nemmelig blikt reine bakestove fortida. Då eg kom til Bergen på fredag hadde Kjersti laga brownies. På laurdag eller var det kanskje fredag det òg? Kunne Annelin by på nokre slag av bollar. I går hadde Kristine laga kveitebollar med sjokoladebitar i, så i dag var det rett og slett min tur, og valget falt på kanelbollar, ein garantert favoritt nummer 1!

Når eg tenkjer meg om, så trur eg faktisk det er første gong sidan eg flytta til Bergen at eg endelig tek fram forkleet og bakar noko. Dette innsåg eg sidan eg for første gang sidan eg flytta handla inn kveitemjøl (også veit det jo skeptisismen min til kveitemjøl i forhold til allergi og slikt). Jo eg likar jo å bake, men det er jo liksom detta med å berre komme i gang. Men no hadde eg bestemt meg og tenkt på dette i to-tre dagar så tiden var vel moden, sidan eg endå ikkje har kommt i gang med neste semester. Flust of time, you see!

Så, sjølv om ikkje akkurat dette er noko stor utfordring, synes eg likevel eg startar året med nye utfordringar. Det krev jo sitt å komme i gang med bakinga, spesielt på kvelden.

Når det gjeld anna så har eg teke kontakt med ein sjukeheim her i nærleiken for å fortelje at eg er interessert i å jobbe helg og vere ringevikjar. Det er litt med blandande kjensler eg gjer dette, men eg treng ein jobb og eg trur at å komme tilbake i slike rutiner ville vere godt for meg. Så det blir spennande å sjå kva som skjer.

Men no har deigen forheva seg nok, så då er det vel på tide å faktisk få ferdig bollene. Bon apetit!

1 kommentar:

  1. Hehe, boller er godt! Lykke til med å ta frem forkleet oftere i tiden som kommer.:-)

    PS: Håper du svarer på listen - gleder meg til å lese din!

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...