onsdag 12. januar 2011

Fire, fire, fire. (Ein listesak med sjel)

Plosiv kom med ein fin listesak på bloggen sin. Eg spurte om eg kunne stjele spørsmåla og svare med mine eigne svar, og det kunne eg. Eg lar spørsmåla vere i sin opprinnelige form, ingen vits å oversette, det er svara som er viktige!

Så, fire ting om litt av kvart:

Fire jobber jeg har hatt:

  • Oppvaskhjelp og servitør på hotell
  • Museumsvert ved kunstmuseum
  • Turistinformant ved den lokale turistinformasjonen
  • Assistent/ekstrahjelp ved omsorgssenter (sjuke/gamleheim)

Fire filmer jeg kan se om og om igjen:
Dette er i grunn ikkje så vanskelig, for det er alltid nokon filma eg ser meir enn andre.

  • Dirty Dancing! Ingen over, ingen ved siden av.
  • Populærmusikk frå Vittuala. Eg veit ikkje heilt, sjølv om den er trist-fin så blir eg alltid fyllt med gode kjensler etter å ha sett den.
  • Ringenes Herre - To tårn. Det er faktisk lenge sidan eg har sett den no, men det er ein film eg kan sjå om og om igjen.
  • Love actually. Ja, det er noko med den filmen.

Fire steder jeg har bodd:

  • Heime på bygda, nærmare sagt Jølster.
  • Så budde eg tre år som hybelbuar på Sandane medan eg gjekk på VGS.
  • Bergen er nok foreløpig den siste plassen eg har budd og framleis bur.
  • Ja, kva blir det neste?

Fire tv-serier jeg liker:

  • Six Feet Under (Herregud, verdens finaste serie)
  • Sex and the city, sviktar aldri. Heilgod underholdning.
  • MY so-called LIFE. Fordi det er sånn fin-søt tenåringsserie som heller få har sett.
  • LOST. Var vanskelig å velge den siste, men Lost er liksom spennande sjølv om det er absurd mykje å holde styr på. Det er liksom ein sånn serie du kjem med utrop til no og då.

Fire matretter jeg liker:

  • Nachos
  • Laks med forskjellig dill
  • Makaronigrateng (mammas versjon..)
  • Ristorante sine pizza.

Fire nettsteder jeg besøker daglig:

Fire ting jeg har lyst til å gjøre før jeg dør:

  • Reise til USA!
  • Ferie i Hellas blant alle dei fine klippene.
  • Gå på ein musikal
  • Reise til eit land i Afrika eller Sør-Amerika og smake på mange ulike frukter!

.

Fire mennesker jeg «tægger» (dvs sender dette meme videre til):

No veit eg eigentlig ikkje kven som eigentlig leser bloggen min sånn egentlig, så den som vil kan gjerne fylle den ut og svare. :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...