lørdag 15. januar 2011

Utfordring: # Dag 2 av 30


Winter wonderland heime på bygda.


Dagens utfordring: Skrive om noe du har kjempelyst på akkurat nå.

Sjokoladebehovet blei dekt i går, og etter å ha svømt i 50 minutt i dag forsvann også litt behovet for å plaske i eit vatn. Sjølv om det hadde vore fint å gjere det i eit hav og i varmare strøk, så er det ikkje det eg har lyst på mest akkurat no.

I laurdagsstemninga og dens varme og sosiale atmosfære kunne eg tenkt meg ein gjentaking av hytteturen til Hemsedal nyttårshelga. Ikkje nødvendigvis at det må vere i nyttårshelga, men ein ny hyttetur og dets hytteliv som måtte høyre med. Brettspel etter ein lang dag i trekket eller på ski i lysløypene, litt god alkohol, god stemning, badstue og fin musikk. Det fine hytteliv, i Hemsedal med fine folk. Ja, det er noko eg har kjempelyst på akkurat no. Nyte vinteren og dens snøprakt på best muleg måte mens den enda er der, så kan våren komme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...