søndag 16. januar 2011

Utfordring: # Dag 3 av 30




Dagens utfordring: 5 ting som får deg til å le.

1. Webcam bileter av meg sjølv og venner, der alle mulige grimaser blir foretatt, som i eksempelvis biletene ovanfor.

2. Eg ler av ein eller anna grunn av dårlege vitsar.

3. Internhumor i spel som Alias og internhumor generelt.

4. Når våren og sommaren kjem, og livet automatisk blir hakket betre og gjer deg eit påskudd til å smile frå øyre til øyre.

5. Av og til er eg så følsom at eg ler av kvar minste uventa berøring.


Ein god latter forlenger livet, sa Kjerringa og lo seg i hel.

2 kommentarer:

  1. HAHA! Eg dør!
    Eg må sei meg veldig fornøgd med bilete av meg her. Det viser tydelig mine fotogene sider:p

    SvarSlett
  2. Du har nok aldri sett vakrare ut ;).

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...