onsdag 14. desember 2011

Leipzig

Eg har bladd litt gjennom bileta mine i det siste, og eg kom på at eg endå har til gode å vise fram ein del bileter. Først og fremst tenkte eg å vise bilete frå Göteborg-turen min for nokre veke sidan, men så kom eg på at eg endå ikkje har visst bilete frå Leipzig-ferien min i august. Difor kjem desse bileta først, betre seint enn aldri! Det er noko med å ta dei fram nokre måneder etter reisen og mimre litt. Leipzig er ein fantastisk fin by.



Sundae! Delicious.



Nydeleg vegan-middag, laga av Anna. MMmmm.



Den beste rosenkålen eg har smakt!



Wall of freedom?



Hjørnet. Bagels-kafé, utsikt frå Starbucks.



Starbucks!


Mange flotte bygningar


Når ein fyrst er i Leipzig, så må ein jo besøke Goethe-statuen. Eg hadde faktisk med meg Faust I då eg var i Leipzig, og burde nesten ha satt meg i Auerbachs-kjellar og lest den der.



Mange fine kaféar og brolagte gater.


Ein av mange fine handlegater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...