søndag 11. desember 2011

Hei, desember! (og joleferie)

No har eg hatt juleferie i heile fire daga, og rukket å bli skikkeleg lat! Kanskje litt for lat, etter mi smak. Soving til klokka nesten er tolv, bør jo helst ikkje bli ei vane. Heldigvis har eg fagutvalmøte i morgon som gjer til at eg må stå opp litt tidleg. Det skal bli godt å komme seg ut døra litt for å møte studentkollegaer og professorar. At eg allereie saknar litt universitetsliv etter fire daga med ferie er jo ikkje det beste teiknet for ei som ikkje ein gong har fått timeplaner for neste semester. Neida, det skal nok gå fint, det. Det er nok berre det at eg ikkje heilt har vent meg til tanken på at eg ikkje treng å lese pensum på ei stund no, etter eit hardtjobbande semester. Men hey, studere kan ein jo gjere uansett om ein ikkje er student, men eg trur ikkje eg er heilt klar for å tenke at kvar dag er ein eksamen.

Sjølv om eg kanskje drar meg litt vel lenge i senga, så er eg ikkje heilt potetsekk. Eg har faktisk gjort ein god del husarbeid no som eg har tid. Nett no ventar eg på at eit brett med heimelaga rundstykker skal bli ferdigstekte, for å ikkje snakke om browniesen eg lagde i går. Og høyr, høyr: Eg har faktisk vaska handkle for hand! Det siste er fordi sikringane er teite og vi ventar på elektrikar som aldri kjem. Sist vi prøvde å bruke vaskemaskna, så kortslutta tørketrommelen som vi aldri har brukt.. så sånn kan det gå. Så no er det tilbake til gamledager, og dei som klagar over at dei må hente og henge opp kle frå vaskemaskina. Hah! I tillegg har eg nesten strikka ferdig ei hue som eg starta på i går. For å kompensere for husmortendensane mine, så har eg sett på sex og singelliv. Så ingen grunn til otte, endå!



Ferie er ganske digg etter å ha hanka inn 45 studiepoeng. Det er godt å vere litt i Bergen og få gjort ting eg aldri har tid til grunna studier. No har eg ikkje noko hastverk med å kome meg heim med det første, og nyter altså dei første feriedagane i byen. Så blir det nok jolefeiring på bygda nokre daga, og tilbake til eit nytt og spennande semester på nyåret. Eg er nemmeleg ferdig med 100-nivå, noko som tyder på at eg skal skrive bacheloroppgåve etter jul. Men før det skal eg rekke å lese mange andre skjønnlitterære bøker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...