onsdag 21. desember 2011

Juleglimt: stemningsrapport frå heimen

Temperaturen på julestemninga i huset byrjar å bli høg. Vi har pynta juletreet heile to daga før tradisjonen (og eg bryt den som regel aldri). Likevel har vi valt å pynte treet litt tidleg i år, sidan mamma og lillebror skal feire jul i Eidfjord. Då er det veldig lov å tjuvstarte litt på det som høyre familiesamveiret til. I morgon kjem søs også, så då blir det gløgg! Snøen ligg endå og glitar ute, men veirmeldingane skal ha det til at nedbør i form av regn er på veg innover landet. Krysser fingrane for at det ikkje når låglandet her, sjølv om eg har mine tvil. Julekos blir det nok uansett!


Små nisser har kommt i hus!


Nissehue må til!


Min favorittpynt på juletreet.

2 kommentarer:

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...