mandag 24. oktober 2011

Om fine ord i kvardagen

Pappa hadde bursdag på laurdag, og då eg spurte han kva han ynskja seg i bursdagsgåve, kom det typiske foreldresvaret om "snille barn", men han etterfulgte det med å skrive "men det har eg allereie". Det er kjekt å høyre frå ein 6-barnsfar, som endå har nokre små å pusle med, og som han har hatt dei siste 20-30 åra av sitt liv. Og er det rart då? Det er berre å sjå på bileta at vi er nokre gullungar i gode augonblink :)

Nina og Jan Tore.

Kjell Inge

Aleksander

Nathaniel

Sist, men ikkje minst så kjem jo også eg i gullrekka (ikkje sist, og ikkje minst forresten, men som ein god nummer 3 i rekka av syskjen, sjølv om eg var minstejenta i heile 9 år).

Familien er hjertets fedreland - Guiseppe Mazzini

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...