søndag 23. oktober 2011

Hauststemning





Er livet kjedeleg om hausten? Slettes ikkje. Denna helga har vore ein av dei betre, fylt til randen med koselege saker. Det byrja med ein gourmetmiddag hos Kjersti og bestevenn KS på fredag. I tillegg til den allereie nemnte hjortebiffen med fantastisk tilbehør, blei dei dessertx3. Oreois, heimelaga cookies og ostekake. Namm, masse deilig carbs! Medan vi kosa oss med maten, såg vi ein typisk hollywood-kjærleiksfilm: 27 dresses. Humørbooster! Så måtte eg springe for å få med meg ein av konserthaustens store begivelser: Sondre Lerche, med Young Dreams som oppvarming. Konserten var faktisk på Kvarteret, og alle hadde kome for å sjå, så dei blei både trang og varmt. Men vi var så heldige at vi fekk plass på ein slags lita tribune slik at vi såg alt. Både Sondre Lerche og Young Dreams overraska meg positivt, det var ein god konsert.

Laurdag fekk eg besøk av mamma og kjæresten hennar, og dei lurte meg med på ein to timar lang fjelltur. Eg har faktisk gått opp den berømmlege Stoltzen, forså å gå derifrå til Fløien. Til trass for regn og vind mot slutten, vart det ein forfriskande og kjekk tur. Alle biletene er tatt frå turen opp til Stolzen, og bevise at det faktisk kan vere mange fine haustfargar i Bergen også. Hurra!

Mamma var så snill at ho inviterte meg på hotellfrukost i dag tidleg, og det er få ting som slår det. Som om ikkje det var nok, fekk eg ein stor, raud paraply med logoen til Thon Hotel. Så no er eg klar for å møte regnet (ironisk nok er det meldt fint veir i to veker framover..)

For å fullende hauststemninga, så skal eg dra på filmhaustens store begivelse i Bergen: BIFF, såklart! Har fått heile tre gratisbillettar, og har tenkt å gje vekk to av dei. Så då blir det Hot Coffee som ein verdig avslutning på helga.

1 kommentar:

  1. Elskar haustfargane her i Bergen no, det er så fint! Må berre slutte å regne, sånn at vi kan sjå dei :p :)

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...