onsdag 19. oktober 2011

"Når han var hjemme, var han ikke hjemme"

Det er ny veke igjen. Eg har vore heime i helga og slappa av med familien, henta fram gamle bileter som eg fortida driv å skannar inn, laga raspekakemiddag til 6 menneskjer, sett forunderleg mykje på fjernsynet, og tilbragt 11 timar i buss. Denna veka skriv eg semesteroppgåve om 'kvinner og galskap', og les Tomas Espedal innimellom. 'Når han var hjemme, var han ikke hjemme'. - Denne har satt seg i minnet mitt. Det sei så mykje, Tomas Espeldal har utruleg bra språk i bøkene sine. Det slår meg at som litteraturstudent, burde eg skrive mykje meir om bøker. Ja, kanskje eg skal byrje litt med det. Fortelje litt om kva eg eigentleg likar å les, mitt forhold til lesing og skriving.



Og ellers har eg faktisk vore hos frisøren, det var nok på tide. Resultatet blei bra, har klipt opp ein del og haudet mitt kjennast mange hundre gram lettare. Eg ser usedvanleg blond ut her, men det er nok berre lyset som spelar oss eit lite puss (oj, eg er visst blitt litt påverka av Adorno..)

Snart er det quizonsdag, eg har ein kjensle at vi kan kanskje klare oss litt bra i dag.

1 kommentar:

  1. Ååååhh, jeg har så innmari lyst til å lese noe av Tomas Espedal! Jeg har liksom bare aldri kommet så langt... Men ja. Du burde definitivt lese noe Stig Sæterbakken og (for eksempel fantastiske Ikke forlat meg). Ikke at jeg har lest så mye norsk samtidslitteratur, men trur han og Elin Brodin må være mine yndlingsforfattere i Norge i dag.

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...