søndag 9. oktober 2011

Good days


Torsdag var eg endeleg ferdig med 102-eksamen, som har henge over meg som ein sky sidan... pretty much sidan vi starta med faget i januar, så det er endeleg godt å bli ferdig med den. Eg trur det gjekk tåleleg bra, uansett er eg fornøgd så lenge eg står. Så denne helga har eg tatt den første studiefriehelga på leenge! Derfor passa det bra med sol på laurdag, slik at eg og Randi fekk tatt oss ein fin laurdagstur på Fløien.





Ellers har det gått i pusling, retrodansing på Hulen, vasking, Mad Men og soving. Fin måte å tilbringe helga på.

1 kommentar:

  1. Åh, så koselig! Får så lyst til å besøke deg i Bergen igjen. Og jeg trur du fortsatt har ringen min som jeg glemte igjen hos deg sist. Hihi.

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...