søndag 30. oktober 2011

Denne veka..


Har semesteroppgåva mi om 'kvinner og galskap', nesten blitt til ein historie om 'Eva og galskap'.


Eg har gjort klar ein ein 15-20 minutters framføring om Dostojevskij og den polyfone roman som eg skal presentere i morgon. Drømte at framføringa blei for ein full forelesningssal...


Vore litt sånn, litt for masse tid i senga, shotting av hostesaft og slikt. In other words ein ganske så kjedeleg veke. Men heldigvis ser eg lyset i enden av tunnelen. Oppgåva er levert, framføringa klar, og hosten har byrja å avta. Etter morgendagens 15 minutter er eg klar for ei ny, men forhåpentligvis bra veke med fri tysdag og onsdag (hei ny helg!), litterære foredrag og forhåpentligvis litt solgløtt og meir tid til blogging. For hey, eg har faktisk ein liten hemmeleghet å fortelje, angående neste haust.

2 kommentarer:

  1. Ein liten hemeligheit..no blei eg nyskjerrig :p Det har gått mykje i hosting her og siste veka :/ Ein smule irriterande

    SvarSlett
  2. Kvinner og galskap! <3 Så fantastisk.

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...