torsdag 30. desember 2010

Dette musikkåret var Röyksopp





All heder og ære til Nattfall for idèen om å oppsummere musikkåret mitt. Sidan eg reiser til Hemsedal i morgon tidleg for å feire nyårshelga der, og eg ikkje har pakka ferdig, blir det vel neppe tid til den store oppsummering av året 2010.

Slikt er dessutan vanskeleg å skrive, i alle fall for meg; eg har ein tendens til å ramse opp alt eg kan kome på, og det gidd vel ingen egentlig å lese. Derfor, så tek vi heller ei lita oppsummering av musikkåret 2010, enn så lenge. Vanskelig sa du? Lett, sa eg. Fordi, som trufast tilbedar av last.fm med profil der, gjer den jobben for meg. Så, top artists og top tracks av det gyldne året 2010 er som følger: (*trommevirvel*)

1. Röyksopp – 400

2. Sia – 259

3. Emiliana Torrini – 241

4. Radiohead – 182

5.Ellie Goulding – 163

6. Sting – 135

7. Susanne Sundfør – 123

8. Nik Kershaw 112

9. Glee Cast – 96

10. Michael Jackson – 85

11. Death Cab for Cutie – 83

12. Thomas Dybhdal – 83

13. Michael Bublé – 73

14.The National Bank – 68

15. Jeff Buckley – 64



Tja, dette gjer ei peikepinn på kva som har vore mine favorittartistar i 2010, men det er nok ikkje heilt reelt. For det første har eg store delar av året berre fått scrobbla musikken frå Itunes og Spotify. I byrjinga av 2010 kjøpte eg meg Röyksopp sitt Junior-album på CD og spelte det konstant på stereoanlegget. I byrjinga av året hadde eg også ein mp3-spelar, men ved semesterstart i haust kjøpte eg meg ipod. Den scrobbla dessverre ikkje før nettopp, fordi scrobbleren ikkje heilt har skjønt det. På ipoden har det stortsett berre gått i Junior-albumet. Med andre ord så trur eg Röyksopp i grunn kunne trona endå høgare på lista, men får seie meg nøgd med spotifys 400 plays. Det er jo dessutan eit fint tal.


Top tracs for 2010:

1. Röyksopp – The Girl and the Robot – 85

2. Röyksopp – Vision One – 483.

3. Ellie Goulding – This Love (Will Be Your Downfall) – 39

4. Emiliana Torrini – Next Time Around – 34

5. Röyksopp – It´s What I Want – 34

6. Sting – Roxanne – 33

7. Röyksopp – You Don´t Have A Clue – 33

8. Sting – Englishman in New York

9. Phoenix – Everything is Everything – 30

10. Schuyler Fish – Paperweight – 29

11. Nik Kershaw – Wouldn´t It Be Good – 28

12. Radiohead – Pyramid Song – 27

13. Nik Kershaw – The Riddle – 27

14. John Williams – Carols Of The Bells – 26

15. Frankie Valli – Grease – Soundtrack Version - 25

Det er vel heller ingen overraskelse at Röyksopp tronar lista mi på top tracks òg. The Girl and The Robot har blitt høyrt ekstremt mykje, og eg er framleis ikkje lei den. Tja kva skal vi sei? Musikkåret 2010 har vel stort sett dreid seg om duoen frå Tromsø. Men med litt andre innspel. Eg reseta profilen min 4.januar i år og den har visstnok spelt 5462 tracks med 529 forskjellige artistar, så det er vel mangfold.

Kva skal eg forvente av musikkåret 2011? Større ting; ein meir reel statistikk då ipoden min endelig scrobblar og eg ikkje høyrer på stereoanlegg sidan det er heime i Jølster og eg ikkje har slikt i Bergen. Så, ja. 2010 blir spannande. Gler meg allereie til eit nytt musikkår!

EDIT: Blogspot leikar fanden og vil tydeligvis ikkje at eg skal ha lik skriftstørrels. Årsak for slikt rot.

1 kommentar:

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...