tirsdag 3. juli 2012






Livsteikn! Joda, eg lev i beste velgåande. Til trass for at det er nesten tre månedar sidan eg blogga sist. Eg kan fortelje at eg overlevde eksamenstida og no har ein spesialisering i litteraturvitskap med ganske greitt snitt. Iallfall godt nok til å søkje om minstekravet på master, og det er no godt å ha greie på. Elles har eg meldt meg opp til to nordisk fag til hausten, og gler meg litt til å ta fatt, sjølv om eg er litt nervøs for alt som har med grammatikk, fonetikk og fonologi å gjere, men det går seg sikkert til.

Eg er tilbake i Jølster for sumaren, og her går det som før i turistinformasjon og bygdelivet. Ganske så kjekt, eg har allereie rukket å gå bretur, noko som var heilt fantastisk kjekt. Ferie og ingen pensum tyder anna skjønnlitteratur, og nett no går det i 1Q84 av Murakami, ei bok eg kanskje kjem til å blogge om seinare. Også Ally McBeal då.

For no: over og ut! Skal prøve å kome med litt hyppigare blogginnlegg.

1 kommentar:

  1. Ta meg med på brevandring en gang! Jeg har forresten fortsatt en ring liggende hos deg fra jeg var på besøk for to høster siden :p

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...