mandag 6. juni 2011

Sumarferie

Muntlig eksamen er overstått. Etter å ha improvisert og analysert 'Evelyne' av James Joyce på sparket, og formulert ufatteleg dårlige setningar, klarte eg likevel å få ein fin C! C i analyse, tolking og genre. Eg er happy og har sumarferie heilt fram til 23.august! Weeeee.


Og no når eg har sumarferie har eg endeleg tid til å ta bilete av meg sjølv på photobooth der eg viser fram den voksande bicepsen min!


Og eeeeendelig, endelig har eg tid å ligge i senga, høyre på radio og lese bøkene eg kjøpte på mammutsalget i mars. Ah!

Gladlaks.

4 kommentarer:

  1. herlig :D no kan sommeren starte ;)

    SvarSlett
  2. Gratulerer og hipp hurra! :D Ses vi en gang i løpet av sommeren? Hope so!

    SvarSlett
  3. Gjer vi? Eg kjem dessverre ikkje på buatreff, skal jobbe heile sommaren. Så med mindre du reiser til Jølster?

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...