tirsdag 1. november 2011

Berre litt tysdagspoesi


Biletet er tatt frå ein herleg tur i haustsola, forrige måndag. Bergen viser seg igjen frå ei veldig flott og haustfin side, og det er liksom då ein verkeleg kjem til å like hausten.



Alle fargene på veg til Fløien, er amazing. No har sola trekt seg tilbake igjen, og regnet er tilbake. Sjølv om eg tidvis kan vere rimeleg lei av alt regnet, så var det utruleg forfriskande nett i dag. I sta var det så mykje regn at eg omtrent ikkje høyrde trafikken i lyden av regnet som traff asfalten, vatnet fløyt overalt, samla seg om alt lauvet og strøymde avstad. Men det var fint, for eg var i min eigen verd der eg gjekk under den store raude paraplyen min og støvlane, ogdå er det jo heilt greitt at det regnar mykje.

Eg kunne heller fortalt at eg har brukt heile 3 timar i dag på å fylle ut noko byråkratiske skjema av Gjensidige. Eg meiner - 3 tima! Berre for å prøve å skrive opp alle legebesøka, og alle medisinane dei siste fem åra, snakk om å gjere research og vri hjernen, fem år tilbake, og eg har faktisk vore alt for mykje til legen! Nei... no er papira sendt og eg har dei ute av systemet for ei stund, og det er bra, for dei har vore på skrivebordet mitt i nokre veker og gjett meg dårleg samvitt, men no er dei ikkje i augesyn lenger, og det er fint. Det var så lite interessant å fortelje om i grunn, om det og sortering i papir og sånt arbeid som du berre må gjere av og til, men som er kjedeleg.

Men, det som er fint å tenke på, at det i dag berre er ein månad att til desembermånad, og 1 måned og ei veke til juleferie. Herleg, fin, sjuk, flott, tanke.

Og sa eg at eg fekk B på den eksamen min, som eg ikkje hadde så store forhåpningar om? Det er veldig OK, sidan ingen fekk A, med andre ord så er det B - for best, eller brave.


2 kommentarer:

  1. Høsten er fiiin <3 Den er ikke så verst i Oslo heller, altså! Og hey, gratulerer med B!

    SvarSlett

Frå student til jobblivet

Det har nok ein gong gått ei stund sidan sist, og kvardagen har gått inn i ei ny periode i livet. No er eg ikkje lenger student, men har gåt...